priema

goed en snel opgelost top groetjes riny.
- Uden

Een paar jaar geleden

Na een jaartje of 4 weer terug bij deze garage. Mijn eerste bijdrage is dus voorzichtig maar ik heb wel een goed gevoel bij. Ik ben blij dat ik weer in Uden terug ben bij VDA Autoservice.
- UDEN

Uitstekend

Auto weggebracht voor APK een dag eerder. Dezelfde dag al klaar.
- Uden

Prima oplossing

Al vaker een klacht goed afgehandeld.
- Uden

top ervaring, zeer netjes behandeld en de auto is goed gemaakt.

ik had problemen met mijn remmen. ik ging naar vda om nieuwe remblokken en remschijven op de auto te zetten. dit hebben ze netjes gedaan, ziet er goed uit. goede service ook. ik was de auto maar 3 dagen kwijt. en ze hadden meteen ook even naar mijn handrem gekeken die een beetje verzwakt was, hebben ze ook meteen gefixt. super tevreden ๐Ÿ™‚
- Nistelrode

Goed vakmanschap met duidelijke uitleg en een juiste prijs.

Geeft duidelijk uitleg van de te verwachte reparatie en zorgt dat auto weer tot in de puntjes gerepareerd.
- Uden

Mijn wielen zijn ontroostbaar!

Zo jammer dat VDA besloten heeft te stoppen met de wielenwissels. Mijn wielen waren altijd zo opgewekt en uitgerust na een half jaar in het bandenhotel. Jammer dat daar een einde aan is gekomen.
- Uden

Compleet blok vervangen

Word uitgezocht het probleem is en opgelost.
- Uden

In goed overleg weer snel geholpen!

Zowel Paul als Eugenie zoeken naar een snelle oplossing als zich onverwacht een probleem voordoet en je tussendoor geholpen moet worden.
- Uden

Persoonlijk contact

Heel fijn bedrijf. Korte lijnen en altijd bereid om mee te denken. Heel fijn persoonlijk contact.
- Uden

Gewoon goed.

Zoals altijd, ben ik weer goed geholpen, Paul belt altijd wel even, als er iets bijzonders vervangen moet worden, zo sta je niet voor verrassingen als je je auto op gaat halen.
- Uden

Goede service!

Goed advies en goed geholpen.
- Uden

Goede kwaliteit en service

Kwaliteit, service klantgericht. Fijn dat auto daar in onderhoud is
- Uden

Uitstekende garage

ze hebben altijd goede klantenservice
- Uden

Super service en kennis

Goede behandeling en nazorg.
- Uden

Uitstekende service

Kom al jaren bij Paul en zijn medewerkers met mijn oldtimer. Word er altijd uitstekend geholpen . Deze keer kon ik door omstandigheden niet zelf komen, geen probleem, heeft mijn auto thuis opgehaald en na werkzaamheden weer teruggebracht. Hartelijk bedankt en tot de volgende keer.
- Uden

Altijd een persoonlijke benadering en dat op een eerlijke wijze

Er wordt een goed logboek van de auto bijgehouden waardoor een goed beeld bestaat van wat noodzakelijk is of bij een beurt moet gebeuren
- Helmond

Professioneel, duidelijk en zeer klant vriendelijk

Ondanks de enorme drukte, wordt je altijd goed te woord gestaan
- Eindhoven

uitstekend

U bedrijf heeft mijn auto opgehaald en weer netjes terug gebracht na een heupbreuk. daar ben ik heel dankbaar voor . en een APK keuring is ook netjes gedaan.
- Uden

Goede en betrouwbare service!

Gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Er wordt duidelijk gecommuniceerd, zodat je niet voor onverwachte dingen komt te staan. Kortom, prettig bedrijf, maar vooral deskundige en prettige mensen.
- Uden

Altijd goed

Verzorging van mijn 26 jarige auto is altijd optimaal.
- Uden

Meteen geregeld

Ik belde Paul op voor een pasje voor mijn camper als ik onderweg met stukken kom te staan. Zelfde dag geregeld. SUPER
- Vorstenbosch

Persoonlijke benadering.

Paul is persoonlijk en kent zijn klanten.
- Uden

Zakelijk, vakkundig, snel en volgens afspraak

Inmiddels ben ik een aantal keren bij deze garage geweest. Ze denken altijd mee, de afspraken worden nagekomen, het werk is vakkundig en snel en voor kleine reparaties valt de rekening altijd mee.
- Uden

Prima in orde

Over de service en kwaliteit van uw garage ben ik dik tevreden. Alleen het arbeidsloon vind ik aan de hoge kant. 1140 euro +21 % BTW = 1379.40 Ik weet het uurloon niet Ik neem aan dat dit om en nabij de 70 euro zal liggen. Er zou dan 19,7 uur aan gewerkt zijn , dat is twee en een halve dag. U heeft de auto twee dagen gehad . Ik vraag me af of er wellicht een vergissing gemaakt is. Graag hoor ik van U. Met vriendelijke groet. Cees
- Venhorst

Snel en geheel volgens afspraak reparatie uitgevoerd

Ben zeer tevreden over de werkwijze van dit autobedrijf.
- Uden

Prima APK afhandeling

De auto weggebracht voor de jaarlijkse APK en vervanging lampje. Helaas werd de auto in eerste instantie afgekeurd, maar door een prima en adequate afhandeling/reparatie alsnog einde van de dag goedgekeurd. Goede communicatie en uitleg van hetgeen er 'loos' was en hoe dit kon worden opgelost. Wij zijn erg tevreden over deze garage en de service die wordt geleverd.
- Helmond

Prima geholpen

Volgens afspraak auto beurt gegeven en meegedacht over APK keurings moment.
- Uden

Fantastisch, zoals altijd!

Al jaren ons vertrouwd adres voor de auto's!
- Uden

Leveren een uitstekende dienst

Alles wordt volgens afspraak gerepareerd
- Uden

Prima

Goede service
- Uden

Ik krijg uitstekende service en onderhoud, maar niet goedkoop.

De auto wordt vakkundig onderhouden en als er iets aparts wordt gevonden is er altijd ruggespraak over de oplossing. Wel zijn de onderdelen niet goedkoop.
- Uden

Service waar je van op aan kan.

Onderdeel was kapot aangeleverd, auto moest langer blijven staan. Maar alles werd goed gecommuniceerd en gemaakt. Incl de bandenwissel, waar ik anders voor zou terugkomen. Zeer betrouwbaar, persoonlijk en vriendelijke service!!
- Uden

Prima

Goede service, kan altijd snel terecht
- Uden

Uitstekend

Goede service
- Uden

Zeer goed zoals altijd

was snel geregeld
- Uden

Klantvriendelijk

Goede uitleg wat er aan de auto gerepareerd is. Zoeken naar een oplossing.
- Uden

Super!

Ze denken met je mee!
- Uden

Prima ervaring!

Camper voor onderhoud geweest.
- Uden

Goed bedrijf

Altijd goed en adequaat geholpen. Ook wanneer het er druk is.
- Uden

Fijne garage

Fijne garage waar ik al jaren kom. Fijn contact met de medewerkers en altijd tijd voor een praatje. Kortom een blije en tevreden klant!
- Uden

Fijn bedrijf

Als je geen keuze maakt voor een formeel en veelal duurder dealerbedrijf dan is VDA de eerste keuze.
- Amsterdam

heel goed

i k kan alleen maar zeggen de receptie is de beste dat ik ooit heb meegemaakt dank je wel
- Uden

Bijzonder deskundig en goede communicatie

Erg hulpvaardig.
- Uden

kan niet beter

zoals altijd, professioneel/kundig en kan niet beter
- Uden

Persoonlijk betrokken

Paul doet net dat beetje extra.
- Uden

Fijne garage met hoge toegankelijkheid en jij personeel

Komen al jaren bij deze garage naar volle tevredenheid. Klantcontact is vriendelijk en duidelijk. De vaste bezetting aan de balie heeft geleid tot een vertrouwd contact en een goed overleg. Deskundigheid van eigenaar en personeel is hoog en zorgt voor een goed onderhoud en duidelijk over zaken die wel of niet nodig zijn. Gewoon een heel fijn bedrijf, waar je auto in goede handen is.
- Uden

Heel goed.

Bij deze garage wordt er eerst gekeken naar het aantal kilometers gereden sinds de vorige beurt. Dus niet het ene jaar een kleine beurt en het volgende jaar een grote beurt, terwijl er maar 6000km mee zijn gereden. Er wordt gedaan wat nodig is en dat is niet automatisch een grote beurt.
- Uden

Deskundig en klantvriendelijk

Al jaren kom ik voor onderhoud en reparatie van mijn auto bij VDA. Een vertrouwd adres, waar mijn auto in goede handen is van deskundig & vriendelijk personeel.
- Uden

Vakspecialistische garage die nog eerlijk mee durft te denken .

.1 Mijn auto , Toyota uit 2014 , diende een 100. 000 km onderhoudsbeurt te krijgen . Door VDA werd er tevens mijn APK keuring aan gekoppeld. .2 Alles werd keurig op tijd gepland en uitgevoerd inclusief een tijdelijke vervangingsauto . .3 Via duidelijke goed afgestemde communicatie werd ook mijn accu door een orginele nieuwe accu vervangen . .4 Om 16.00 uur 's middag stond mijn Toyota klaar , APK goed gekeurd en met korte duidelijke uitleg kreeg ik een goed gevoel van wat er allemaal aan gedaan en gecontroleerd was . De monteur zelf gaf me ( trots ) een toelichting over zijn inzet uren . .5 De factuur viel enorm mee en samen waren we dik tevreden . Met een super goed gevoel reed ik naar huis en rij ik nu rond . Complimenten Team V.D.A ( Jullie begrijpen de klant .)
- Mill

Vriendelijk en klantgerichte service

n.v.t.
- Uden

volgens afspaak klaar

na overleg nog de lpg tank aansluiten
- Uden

Reparatie uitstekend afgehandeld conform offerte

We hadden een 2-tal lekkages aan onze BMW Z4. Hiervoor hadden we eerst een diagnose laten uitvoeren met daarbij een offerte. De reparatie is inmiddels uitstekend uitgevoerd en het totaalbedrag sloot goed aan met de offerte. Daarnaast heeft men nog wat kleine verbeteringen uitgevoerd om de auto weer voor langere tijd goed up and running de weg op te laten gaan. Daarnaast is er steeds duidelijk en tijdig gecommuniceerd.
- Helmond

betrouwbaar en alles volgens afspraak

Betrouwbaar en alles volgens afspraak
- Uden

Wil geen andere ervaring meer โ€ฆ

Altijd een bewust zijn van de mens en zijn auto en de behoefte โ€ฆ dat maakt dat VDA hart voor autoโ€™s heeft โ€ฆ. De mens & zijn auto
- Den Hout

Goede service

Komen afspraak na
- Uden

Ees clongo afspraak

Wel te lage ,weinig confortabele stoelen( of te hoge tafel)
- Uden

Ik waardeer de inzet en het meedenken

Met vage storingsmeldingen kamp ik al maanden en ondanks de forse kosten blijft er wel meegedacht worden. Helaas is na vele reparaties en pogingen het euvel nog niet opgelost. Will be continued!
- Uden

Een goed en betrouwbaar bedrijf.

Fijn contact en vinden de deskundigheid en betrouwbaarheid een groot pluspunt.
- Uden

Als altijd: deskundig, vlot, vriendelijk, betrouwbaar

Het fijne bij VDA is dat ik blind 'ja' durf te zeggen op voorstellen en adviezen van Paul, waar ik zelf helemaal geen verstand van auto's heb en ze me alles wijs kunnen maken en tegelijk wel veel vertrouwen heb in zijn oordeel en in de eerlijkheid van het advies.
- Uden

Super service , ร lles volgens afspraak!!

Helemaal tevreden!! Alles volgens afspraak
- Uden

Zeer betrouwbaar bedrijf

Komen hier al enkele jaren en worden altijd correct en naar verwachting geholpen.
- Uden

Super service

Goede en betrouwbare garage
- Veghel

Uitstekend

Vriendelijke service
- Uden

Heel professionele bedrijf

Alles tot in de puntjes verzorgd en natuurlijk een top telefoniste heel veel kennis inhuis.
- Uden

Al heel veel jaren super tevreden!

Paul en zijn team zorgen al jaren heel goed voor onze auto's. Paul denkt goed mee en staat altijd voor ons klaar. Ik heb echt 100% vertrouwen in VDA Autoservice.
- Uden

Planning , meedenken en oplossingen zijn fantastisch

Met de Apk keuring bleek er meer mis te zijn als ik had verwacht. De garage heeft zelf het initiatief genomen om te denken in oplossingen. Vooraf ben ik nadrukkelijk op de hoogte gesteld van de mankementen en (hoge) kosten. Het is zeer naar mijn tevredenheid opgelost. Kon niet beter. Je kunt telefonisch eenvoudig een afspraak maken en de planning wordt goed nagekomen. Ideaal.
- Uden

top

mijn ervaring is netjes top
- Uden

Kundig, vriendelijk, duidelijke communicatie en eerlijk

Onze electrische mini in onderhoud geweest - komen afspraken na. Denken mee i.v.m. APK. VDA is nog bezig met de registratie via het BMW AOS-Portaal met bewijs van KvK uitreksel zodat de service beurt ook terug te zien is in de software van de auto en de auto sleutel. De DSR kASIO registratie. Hierop komen ze nog bij ons terug - goede service en meedenken. Ruitenwissers waren kapot - vervangen zodat APK goedgekeurd werd.
- Uden

Goed bevallen

Voor de 1e keer voor een kleine beurt bij VDA geweest. Goed bevallen. Contact is makkelijk en duidelijk wat er is gedaan.
- Uden

VDA regelt het onderhoud van mijn voertuigen perfect!

VDA houdt mijn sprinter, kia carens, chevrolet matiz, perfect in orde. Kleine rammeltjes worden serieus genomen en onderzocht.
- Zeeland

een 10 met een griffel.....

Gewoon grandioos
- Schaijk

Altijd goed geholpen

vakkundig en vriendelijk geholpen
- Uden

Ik ben zeer tevreden over de service van het bedrijf en met name van Paul.

Mijn auto had allerlei mankementen. Eugenie heeft alles perfect doorgegeven. Paul en zijn team hebben met hun kennis en vaardigheden alle problemen gevonden en deze opgelost. De rekening viel ook nog mee. Ik ben zeer tevreden met VDA autoservice.
- Gemert

Zeer tevreden

Goede service en vakkennis. Bellen zelf om reparaties door te spreken.
- Uden

Goede service en kwaliteit

Ik kom hier al bijna 45 jaar naar volle tevredenheid
- Uden

Zoals gebruikelijk prefect

Even snel โ€œer tussen doorโ€ geholpen aan nieuwe ruitenwissers. Klantgericht, hartelijk en altijd met een glimlach
- Uden

Professioneel bedrijf

Goede service, klant gerichte behandeling
- Uden

Tot nu toe prima

Tot nu toe prima!
- Uden

Goede service

Goede service
- Zeeland

Weer top

Zeer betrouwbare service
- Uden

Altijd alles keurig in orde

Binnen 3 dagen werd er een gaatje geprikt om mijn auto te voorzien van een nieuw element om lekkage koelvloeistof op te heffen. Is netjes opgelost .
- Helmond

Efficiรซnt en betrouwbaar

Persoonlijke service en deze keer aantal reparaties, die efficiรซnt uitgevoerd werden. Onderdelen gezien, welk eruit gehaald zijn. Ik werd op tijd gebeld en in overleg de auto de auto een dag later op kunnen halen, zodat de reparaties gedaan waren voor de apk-keuring.
- Uden

super

goed en snel geholpen
- Uden

Heel goed service!

Heel veel aandacht voor de auto, ook zaken die ikzelf nog niet gemerkt had worden verbeterd. Indien nodig wordt er contact opgenomen, kortom heel fijn! Afspraken worden heel goed nagekomen, ik krijg tips indien nodig, b.v. let op het oliepeil e.d.
- Uden

Perfecte en klantvriendelijke service!

Altijd oog houden voor de klant.
- Uden

Gewoon goed

Goede en vriendelijk personeel
- Grave

Zeer goede ervaring met verstand van autoโ€™s

Op advies Michelin all seasons erop laten zetten, tevens een grote beurt laten uitvoeren. Werd ook gebeld om onderdelen te vervangen, en dit in goed overleg gedaan. Al met al een van beste garages die ik ken. En Paul neemt de tijd om nog advies te geven over toekomstig onderhoud.
- Uden

Een goede garage

Ik word altijd heel vriendelijk, goed en professioneel geholpen
- Volkel

Goede service

Vakkundigheid en klantvriendelijkheid staan hoog. Komt de afspraken na.
- Uden

Duidelijke diagnose van het probleem

Zelf constateerde wij een lichte lekkage aan onze auto. Afspraak gemaakt voor een diagnose. De diagnose is vlot uitgevoerd volgens afspraak. Wij kregen een duidelijke uitleg van de lekkage. De monteur bood ons aan, tijdens de diagnose, om zelf te bekijken ter hoogte van waar de lekkage zich bevond, wat de gevolgen kunnen zijn, en hoe dit op te lossen. We hebben duidelijke afspraken gemaakt en wachten op de offerte voor reparatie. Een hele fijne en bekwame monteur die heel goed begreep waar onze verwachtingen lagen. Voor de diagnose werd een klein bedrag in rekening gebracht, met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
- Helmond

Apk zoals afgesproken

Apk uitgevoerd met wederom duidelijke toelichting bij het ophalen.
- Uden

zeer goed

BEN ZEER TEVREDEN MET DE SERVISE
- Uden

Kundig en duidelijk

Wanneer er mogelijk wat onderdelen aan de auto aan vervanging toe zijn, nemen ze telefonisch contact met je op om te overleggen wat je ermee wilt doen. Het blijft de keuze van de klant.
- Uden

Heldere uitleg

Goede garage, alleen duurt het wat lang voor de auto klaar is Apk en kleine beurt duurt de hele dag
- Uden

Betrouwbaar en betaalbaar.

Altijd duidelijk in de communicatie en eerlijke prijzen.
- Uden

Goed en vriendelijk geholpen

Werden direct geholpen met een lach.
- Uden

Top garage

Kundig, behulpzaam en vriendelijk team !
- Uden

Fijne ervaring met deze garage

Auto voor APK en kleine beurt bij deze garage gebracht. Contact is goed en er werd meegedacht in het verkrijgen van een leenauto voor deze dag. Voorafgaand heb ik aangegeven dat ruitenwisservloeistof niet bijgevuld moest worden, wat werd opgeschreven. Achteraf stond dit echter wel op de rekening, wat ik als minder prettig heb ervaren.
- Uden

Zijn deskundig vriendelijk en eerlijk

Dat je als klant behandeld wordt
- Uden
546 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9.5/10

Gastenboek

We zouden het leuk vinden als je een bericht achterlaat voor in ons Gastenboek.

Bedankt namens Paul en Team VDA

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Toine van Duijnhoven Toine van Duijnhoven uit Uden schreef op 4 juli 2022 om 08:03
Een efficiรซnt betrouwbaar bedrijf Afspraken worden nauwkeurig gemaakt. We krijgen een herinnering. Alles netjes en gedocumenteerd afgewerkt.
Een efficiรซnt betrouwbaar bedrijf Afspraken worden nauwkeurig gemaakt. We krijgen een herinnering. Alles netjes en gedocumenteerd afgewerkt.... Invouwen
Even geduld...

Ik wil een afspraak maken

Heb je tevens een vraag/ opmerking dan horen wij dat graag !